Sabtu, 16 Mei 2015

Obsesi Terbaru... #aidijuma

Assalamualaikum...

Hamboi tajuk x leh nak blah... huhhuhu... Since balik kem ni xde bende lain yang aku cari, nak beli aj nak beli aj. Apa la yang Datin Aidijuma ni mandrem kat tudung die, dah tibe2 aku minat pulak nak kumpul aj. Dalam kem aje almost 10 pcs aku beli rase nyer. Bile kuar kem beli gak... huhuhuhu...

Bende ni actually terapi kot utk aku. Rase x pk bende lain dah. Dah alihkan pikiran aku ni. So sekarang ni mendapat sokongan dari abang utk terus collect. Cumenye nasihat dari beliau ialah biar berpada-pada. Huhuhu... Insyaallah abang, xde la sampai tahap membazir. Eventually nyer nnt org akan pakai semua tudung tu...

So layan lah gambo collection kite...

 Ni yang first batch ni... Hamboi banyak nau beli nyer.







 Ni yang seterus - terus nyer.
 
Cat Paris ni ade ngan abang lagi... Tggu abang datang baru dapat.
 


 
Ni dah dapat. Azama tolong belikan...



Ni Isnin ni baru dapat ade org tolong ambik dari Azama gak.

 


Ni yang latest sekali. Hunt sendiri ngan Rehan semalam. Tema Hari Guru katenyer.
 
 
Actually ader lagi ni. ader yang tengah tggu sampai and ader yang tengah tggu post ader yang tgh tggu org bagi. Huhuhuhu... Bile dapat benda baru seronok time tu jer, nanti lama-lama dah x terkejar stop la kan... Huhuhu. Harap2 lah....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan