Selasa, 16 Jun 2015

TTC Journey : Step 2

Salam,

Semalam last ubat untuk 2nd box. Rehat ubat 7 ari. Harap period dah normal and akan start 3rd box on second day period nnt. Semalam pergi jumpe doktor untuk memastikan apa yang aku buat ni betul dan bertanya ape langkah seterusnya.

Doktor minta aku teruskan Progyluton box ketiga dan doktor akan bagi clomid 50mg utk next cycle. Consume for 2 month. Harap lepas consume 1 cycle aku dah mengandung.

During all this time, aku redha dengan ketentuan Allah SWT. I'm embracing all this step with all my heart. Bile doc prescribe Clomid, aku berasa yang aku berada di landasan yang betul dan berasa semakin hampir dengan apa yang aku nak. Hopefully, dreams come true.

Sekarang ni tengah tggu period n x sabar nak mula 3rd box of progyluton.

Wish me luck...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan