Isnin, 15 Disember 2014

Semi Final Malaysia VS Vietnam (Stadium Shah Alam) Part 2

Salam,

Sambung cite lepas. Tengok bola sambil berdiri. Bukan berdiri lagi dah tahap terjengket- jengket tau... Kebas kaki. Dah la duk atas, bola nampak kecik jer... Walaupun aku x faham sgt tp yang penting tu semangat tau.

Tapi, tula kan mentang2 kite x pandai diorg xnak bagi ruang langsung untuk kite tgk.. Hahaha... Emo lak. First gol Malaysia tu aku x nmpak pun masuk macam mana. Maklumlah berdiri belakang sekali. Bile gol semua org angkat tangan lagilah aku x nampak... Yang aku tahu dah gol sebab semua org terjerit2...
And the best part is aku terdengar laungan dari Geng Ultras Malaya tu... Perh... seram sejuk aku rase... Kuatnyer tahap 1 stadium dengar...

Rupe2nyer aku lambat, diorg buat perarakan masuk stadium sambil nyanyi... Hahaha... Ampunilah aku yang jakun ni... So there goes Malaysia first and only goal... Goal lain semua aku nampak la sebab gol lain semua separuh masa kedua... Aku dah dapat tempat kat depan setelah penat mencelah. Hahaha...

Overall, bagi aku ni pengalaman yang menarik. And I'm a bit worried becos aku rase macam aku dah giler nak tengok bola kat stadium lagi.. Huhuhu..

And for this final match between Malaysia and Thailand, aku akan cuba dapatkan ticket. By hook or by crook... hahaha....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan