Rabu, 15 Julai 2015

Last Cycle on Progyluton

Salam,

Alhamdulillah, berjaya juga aku bersabar untuk komit and abis kan progyluton ni, 3 cycle kena makan and dah abis last cycle. Walau ade 1 aritu aku tertinggal x makan ubat aku berharap sgt yang sebijik tu tak effect cycle aku.

Sekarang ni tengah tggu period je. X sabar sangat, sebab dah tak sabar nak start first cycle for clomid pulak. Insyaallah, aku akan berusaha untuk jaga pemakanan lepas ni. Some people said, makan clomid ni banyak side effect die. Aku harap aku dapat la mengharungi semua side effect tu.

And abang, orang harap abang bersabar la dengan karenah orang lepas ni. Memang perangai orang dah teruk sekarang tapi insyaallah akan berubah.

Insyaallah, harap dapat ada rezki lepas bulan puasa ni...

Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan