Rabu, 19 Oktober 2016

Insanity - Clarity

Assalamualaikum,

Tengah serabut kepala otak, banyak sangat yang bermain dalam kepala otak nih. Erm... Serabut sampai nak hilang pertimbangan, sampai rasa macam nak gila. Damn.... Zetty ko bila ko mai gila ko mula lah ko merapu.

Apa sebenarnya dalam kepala otak aku nih. Erm... Are you not happy Zetty? The answer is yes. I'm not happy. Why??? Pernah tak rasa sangat serabut dengan fikiran dan akal sendir sampai sebak dan nak menangis serentak dengan rasa sakit hati dan dada yang amat sangat? Teruk sangat drama kali nih.

Tahap insanity dalam diri dah kurang menyebabkan semua benda paling hazardous terbayang dalam kepala. Keserabutan ni hanya aku yang rasa. Erm... Sudah nya I'll keep it to myself jugak. Aduh.. Macam mana nak tenang kan hati dan fikiran, mana nak cari clarity untuk apa yang aku rasa. No, no one will ever know apa sebenarnya yang aku fikir, apa sebenarnya yang membuatkan aku serabut macam nih. Erm...

Hujungnya, ini adalah entry yang tak ada contentnya selain dari luahan hati kecil yang sangat serabut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan