Jumaat, 20 Jun 2014

Hati Kecil Ku.. How Easily I Cry

Sekarang ni hati aku cepat sgt terasa. Tak Kira la apa pun keadaan, apa pun cerita, apa pun masalah, apa pun kegembiraan. Hati kecil ni cepat sgt tersentuh. Dah tak sekuat dulu, dah x sekeras dulu. mungkin dugaan yang mendatang membuatkan hati aku mencair x sebebal dulu.

Now, tengok iklan yang ade kemanusiaan ckit aku dah bergenang air mata. klu dulu setakat membaca je x effect la hati kental aku ni. tapi sekarang even a sentence of words dah boleh aku rase terharu n nangis.

Terlalu beremosi aku sekarang. Hati yang dulu keras dah jadi fragile mcm kaca. Kata org, hati perempuan ni mcm kerak nasi. Erm... betul kot.

Lately, tekanan kat tempat kerja buat aku cepat memberontak. Come on zetty, ur're big gurl now. Jangan terlalu bermain dengan emosi. Zaman pekerjaan sekarang x peduli klu ader yg beremosi. they didnt care. grow up zetty. learn how to control your feeling. tak semua benda ko boleh express loudly...
they didnt understand.

Huhuhu.. tibe2 jadi mcm lirik lagu frozen lak..
Don’t let them in, don’t let them see.
Be the good girl you always have to be.
Conceal, don’t feel, don’t let them know.
huhuhu...

 

Tabah lah zetty, ajarkan hati tu supaya byk bersabar. God know ape yang ko rase.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan