Selasa, 17 Jun 2014

Not Giving It Up...

Isu nak mengandung ni sebenarnya aku dah cool ckit. Belum ader rezeki lagi kami nak menimang cahaya mata. Kate hubby xde rezeki kite lagi maybe ader yang masih belum cukup sebab tu mase nyer belum tibe. ader ramai lagi org lain yang dah kawin lagi lama dari kite tapi still xde baby. Kite baru lagi still boleh try slow2. Erm... Ok la abang. Orang akan tenang kan diri org n calm down ckit pasal isu ni...

Walau pun dah calm tapi x bererti aku dah give up. Cuma aku nak try secara natural dalam masa setahun ni. X nak lagi mkn ubat ke ape ke... x nak lg nak mengurut ke ape, just nak go slow and steady.

Tapi dalam keadaan aku dah sedikit calm ni bukan bermaksud aku x terkesan dengan apa yang org lain ckp. Mind your language ok. aku masih lagi terkesan. Hati masih lagi tetap berasa kecil and terasa. Bohong la klu aku boleh let go macam tu jer. But Insyaallah aku akan cuba buka hati aku ni seluas lautan utk terima ketentuan ilahi.

Untuk abang, please be patient with me. Hanya pada abang tempat org luahkan semua.... Thank you for being there with me... Always....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan