Selasa, 16 September 2014

Everything will be fine.

Salam,

Erm, setelah  beberapa lama berperang dengan  emosi akhirnya meletus juga gunung berapi. Aku klu boleh x nak jadi org yang mcm tu, orang yang ade angin, moody sentiasa. Xnak, No no...

Aku x sengaja termengamuk kan Tok Laki aku... Huhuu... Derhaka pulak rase, tapi abang maaf kan org kan. Aku pun x tahu nape tibe2 jer aku rase nak marah kat seseorang. kebetulan abang yang ader ngan aku so tempias tu kene kat die.

Sebenarnyer aku mmg dah lama rase macam x de mood, rase macam depression la.. Ntah la... Tapi kebetulan hari tu jugak aku baru first day period. First day in 100 days... Ape pun aku bersyukur sebab aku x payah guna ubat utk period. Just berharap sangat period aku akan ok lepas ni... dah x serabut dah.

So start from now aku kena banyak bersabar n berfikiran positif. Positif thinking will make me happy, bile happy aku x la sress sangt, and insyaallah hormone akan balance balik.

Bersabar adalah benda yang paling aku susah nak buat, sebab tu org duk kata aku ni kalut. Aku kalut sebab nak setle cepat benda tu. Tapi kadang2 setle cepat tu x pun menyusah ader sebab x jadi ape yang aku kalut sangat tu.

TApi sekarang ni banyak yang aku belajar, aku tengah positifkan diri. X nak dah pk yang bukan2. Boleh jadi giler aku ni tau. Tibe2 jer macam aku terperasan aku ni cakap sorang diri. Hahaha... Ngeri pulak...

Harap semua akan ok...

Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan