Ahad, 25 Ogos 2013

Dugaan Kami

Aku skrg ni sedikit kerunsingan... It start taking a tol on us... Perbezaan ari bekerja tu dah mula buat kitorang diduga... cuti yang semakin kehabisan kuata dan bos yang susah nak bg cuti menambahkan kesusahan kami...

 Sekarang ni aku yang susah nak cuti ikut hari hubby cuti membuatkan aku rase kurang taat pada suami. aku belum dapat pk cara yang mudah supaya kami dapat meluangkan masa bersama. di sini kami diuji supaya lebah banyak bersabar.

Jika perlu aku korban kan hati dan perasaan supaya hubby x terasa hati aku sanggup lakukan tapi sekarang ni antara kami mmg dah tiada pilihan untuk membuat keputusan... masing2 takut nk buat keputusan, takut keputusan yang diambil bukan lah sesuatu yang menyenangkan kami berdua tapi keputusan di mana ada antara kami yang akan terluka...

Ya Allah, Kau berikan petunjuk kepada kami....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan