Khamis, 2 Oktober 2014

After 2 Years...

Salam,

Ape punye tajuk la... Wahhahaha.... X leh nak pk tajuk ape dah. Huhhuhu... Its Oktober now, cepat masa berlalu. Dah 2 tahun aku keje cni. November ni genap la tapi x sabar nak tggu. Insyaallah boleh tetap dah lepas ni. Bagi org lain mungkin x membawa apa2 makna sebab walaupun tetap ke kontrak ke tetap xde penambahan kebaikan atau ape2 privilege yang ditambah. Cuma status jer yang bertukar. Tapi bagi aku banyak bezanye. Dulu waktu mula2 nak masuk keje mak ader cakap keje jer dulu insyaallah nnt akan serap dan akan jadi tetap. So aku tggl kan Guardian dengan harapan yang tggi. First year tu jeles jer tgk org lain yang dah lama keje dapat status tu. And now November ni sampai jugak turn aku.

Alhamdulillah, aku syukur dengan ape yang datang, aku terima dengan hati yang terbuka, semoga Allah swt memberi lebih rezki kepada aku and abang. X kira la dari apa segi pun kami syukur menerima.

Harap lepas aku x lupa diri, moga Allah memberi petunjuk dan membimbing aku supaya tidak lupa akan tanggungjawab aku padaNya setelah semua yang aku dapat sekarang.

Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan