Selasa, 20 Januari 2015

Teaser Bercuti di Langkawi...

Salam,

 Ni plan bercuti ngan Iza, nak g Langkawi. Plan dah lama skrg ni baru betul2 serius nak g. Apa lagi cr tiket flight. Tiket flight dah beli hotel dah booking. Untuk aku, aku ade taste aku sendiri untuk hotel. Klu boleh bia la hotel yang bersih, toilet yang bersih, nak gak ader bath tub, klu boleh la... and lastly aku klu boleh bile booking hotel aku akan ambik breakfast.Huhuhu... Bukan selalu dapat breakfast kat hotel.

Mmg niatnyer nak jimat ckit nak cr hotel or resort yang murah tapi bile review rase macam teruk jer hotel tu. So setelah mengambil masa lebih kurang hampir sebulan googling, aku pun tanyer iza ttg hotel ni, De Baron. Review tu ader gak yang kurang enak tapi at least ader la breakfast n agak murah.

Sebenarnyer kitorang dah terlepas offer yang best so ini hotel yang kitorag pilih setelah pertimbangkan banyak benda...

Tiket fllight esok. Kul 7 pagi so sekarang ni tengah counting la... Aku ingat aku teruk dah upe2nyer yang lagi 2 org tu lagi teruk. Sampai ambik cuti nak g bercuti. Kemas baju katenyer. Ok la tu. Excited... Janji korang bahagia...

Tunggu aku blk aku review pasal cuti tu ek. Bagi aku n abang pegi Langkawi kali ni untuk mengibau kenangan Honeymoon dulu. Boleh baca kat cni... Honeymoon Langkawi Part 1. Tapi jangan judge pulak, time tu kurus lagi tau...

So tggu cerita kami Langkawi 2015....

Doakan perjalanan kami supaya selamat sampai dan berjalan lancar. Amin.

Doakan juga Rehan selamat melahirkan baby 1st die... Amin. Moga dipermudahkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan