Rabu, 30 Julai 2014

#pandora: Pandora Jewelry

My first collection of Pandora... yes... Ini ada dalam wish list aku tahun ni... Berjaya dapatkan juga tahun ni... Bracelet saje harga RM295. But, aku dapat harga runtuh. Ader org buat preloved sebab die rase bracelet tu x sesuai dengan die. die nak beli leather. So, my luck... huhuhu.





In between nk beli bracelet n clip ni jaraknya adalah sgt lama. almaklumlah, hamba ini bukan keturunan org kaya raye... tetapi sederhana sahaja... huhuhu So get this collection, just this collection it takes me around 3 month... huhuhu... Clip ni setelah berape lama rancang n pk. then ambik yang ni. yang mcm daisy2 ckit. Rege die 1 bijik = RM169....




But, on top of that I'm hepi with my Pandora. Beli guna duit titik peluh adalah sesuatu yang membanggakan. So wait until aku tambah collection . Niat hati nak tambah sebijik charm... tapi tengah pk betul2 nak tambah ape. sebab nk tambah sebijik tu kena la tepat dengan penggunaan die. nak kena match. lagipun entah bile pulak nak tambah koleksi lagi lepas tu... huhuhu

Rase macam nak tambah safety chain jer, x tahu la nape aku berkenan sangat ngan safety chain tu. Orang lain kumpul charm, aku charm pun xde tibe2 berangan nak beli safety chain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan